2014. június 26., csütörtök

06. Chapter


~Fallon szemszöge~


Élesen szívtam be az orromon keresztül a levegőt, mikor megéreztem a napsugarak melegségét a bőrömön. Végre eljött ez a nap is, ma hozzáláthatunk Niall felkereséséhez. Lassan ültem fel az ágyban, karjaimat magasra téve nyújtózkodtam, majd az ajtó felé indultam. Jace közeledett felém, szemében láttam a fáradságot, s a látványa mosolyra késztetett. Madárcsicsergés hangja járta be az egész környéket, lágy szellő fújdogált be az ablakokon. Nehezen ráncigáltam magamra a szűk, terepszínű farmert, mely illett az ugyanolyan mintázatú pólóhoz. Felhúztam bakancsomat, kontyba fogtam hosszú, dús hajam. Beléptem a kicsinyke fürdőszobába, megigazítottam a kontyomat, megmostam a fogaimat és a bejára felé vettem az irányt.
- Most mi van? – kérdezte két ásítás között, mire mosolyogva, a fejemet rázva indultam a holmimért, melyet a szobámban felejtettem. A táskát a hátamra téve siettem a fiú után, ki már teljes felszerelésben állt az ajtó előtt, engem várva. Bólintással jeleztem, hogy indulhatunk, mire hátat fordított nekem és egyenesen a sűrű erdő felé vette az irányt.
- Várj! – kiáltottam. A fiú nagy lendülettel megfordult, és érdeklődő tekintettel nézett rám. – Mielőtt elindulnánk, szeretném látni az anyámat.
Sóhajtva bólintott, mire ujjongva anyám háza felé vettem az irányt. Sietve lépkedtünk, de nehéz volt nem észrevenni a kihalt utcát, melyen mindig nyüzsögnek, lökdösődnek az emberek. Ahogy közelebb értünk az utcához, a házaknál csak bezárt ajtókat és teljesen behúzott függönyöket láttunk, melyek mögött néhol megjelent egy – egy ember alakzat. Furcsán pillantottam a mögöttem haladó Jace-re, mire csak egy vállrándítást kaptam válaszul. Bizonyára ő sem tudta, hogy mi történt itt. Egyre közelebb értünk édesanyám házához, mikor megláttam, hogy a bejárati ajtó nyitva áll. Kocogni kezdtem, minél hamarabb oda szerettem volna érni. Jace-el és Carterrel az oldalamon siettem be a nappaliba. Körülnéztem, de nem láttam senkit, és egyáltalán nem volt nagy felfordulás a lakásban. Furcsa zajt hallottam a konyha felől, ezért halkan lépkedtem a helység felé, remélve hogy megpillanthatom az ott történő dolgokat. Az ajtó mögé álltam és óvatosan benéztem a szobába. A látványtól, ami elém tárult kisebb sokkot kaptam, amit nagy valószínűséggel Jace is észrevett rajtam, mert azonnal a számra tapasztotta a kezét. Kidülledő szemekkel figyeltem az eseményeket, azon agyalva, hogyan segíthetnék anyámon. A székhez volt kötözve mindkét keze, s két erős alkatú, furcsa arcú férfi állt előtte.
- Mond meg, hogy hol van és élve elengedünk! De, ha nem beszélsz – mondta az egyik, s ujjaival végigsimított a késen, melyet erősen markolt. Édesanyám megrázta a fejét, mire a könnyeim utat törtek maguknak, s véletlenül egy aprót arrébb léptem, melynek hatására felfedtem testem egyik oldalának egy kis részét, ami elég volt arra, hogy a két férfi meglásson, s önelégülten mosolyogva meginduljon felénk.
- Nicsak, nicsak, a kis Fallon – mondta a másik. – Na, gyere csak ide! – kezdett felém futni, mire ösztönösen megfordultam, s az ellenkező irányba kezdtem rohanni.
- Jace! – ordítottam neki, jelezve, hogy ideje lenne indulnunk, de sürgősen. Azonnal mellettem termett, és igyekeztük lehagyni a két, minket üldöző embert. Kezdtem kifogyni az erőmből, de amint a hátam mögé pillantottam, megláttam, hogy a két férfi kezd lemaradni, látszólag nem bírtak futni, de ez látszott a termetükön is. Magamban megveregettem a vállam, hogy az iskolában nem hagytam ki olyan sok testnevelésórát. Carter lelassított mellettem, innen tudtam, hogy bőven lehagytuk őket.
- Mi…Mi lesz anyukáddal? – lihegte Jace, miközben lehajolva, a térdén megtámaszkodva próbálta rendbe hozni a légzését.
- Bizonyára már kiszabadította magát. Nagyon talpraesett nő, mindig talál valami kiutat. Láttam a pengét a kezében - mondtam lehajtott fejjel. A fiú bólintott, felegyenesedett, majd megbizonyosodott arról, hogy senki sem követ már minket. – Menjünk – javasoltam, mire bólintott.
****
- És, merre tovább? – kérdeztem, mikor egy kisebb elágazást találtunk az ösvényben. Kezével a helyes út irányába mutatott.
- Asszem’ arra – közölte lazán.
- Figyelj! Ha nem akarod, hogy veled tartsak, vagy ha egyáltalán nem is akarsz jönni, akkor kérlek, fordulj vissza. Majd feltalálom magam – makacskodtam, majd elindultam az egyik irányba. Jace kocogott mögöttem, láthatóan megpróbált utolérni, aminek hatására lépteim nagyobbak és gyorsabbak lettek. Minél közelebb volt, annál jobban sürgettem a lépteim, míg a végére már szinte rohantam. A fiú utolért, átfogta a derekam és a földre döntött. Hangosan nevettünk, az egész erdő tőlük zengett, a madarak néhol felszálltak a zsivaj hallatára. Jace nagy nehezen felküszködte magát a földről, leporolta a ruháját, majd rám nézett.
- Na, mi lesz? Itt maradsz és nevetsz, mint egy kisgyerek, vagy elindulunk, és megkeressük szíved választottját? – kérdezte gúnyosan, mire morogva kászálódtam fel immár én is.
- Mehetünk – közöltem felszegett állal, majd kissé botladozva, de céltudatosan indultam el.
Sokáig gyalogoltunk a sűrű erdőben, olyan titkos utakon, melyeket évtizedek óta nem használtak. Kiskoromban a barátaimmal mindig ilyeneken sétáltunk, szerettem új dolgokat és helyeket felfedezni, hisz az erdő szélén nőttem fel, mely rengeteg játszási lehetőséget kínált fel nekünk, gyermekeknek. Anyuval tavasszal mindig kijártunk, figyeltük, s feljegyzéseket készítettünk a madarakról. Ez volt a kedvenc időtöltésem. A madarak gyönyörű éneke mindig megnyugtatott, s elkápráztatott az, hogy hogyan gondozzák a fiókáikat, mily szorgalmasan dolgoznak, hogy megfelelő mennyiségű ételt tudjanak szerezni. Mint az emberek. Azért dolgoznak, hogy élhessenek, s sokaknak még így is igazán nehéz megélniük. Én tapasztaltam.
- Szerintem álljunk meg, és valahol állítsuk fel a sátrat – javasolta Jace. Levettem a vállamról a hátizsákomat, előhalásztam a sátor darabjait, majd nekiláttunk felépíteni az alvóhelyünk. Igazán jól ment a közös munka, Jace összerakta az alkatrészeket, én pedig a „lakórészt” tettem rendbe, leterítettem a pokrócokat. Mikor kész lett a mű, megtapsoltam magunkat. Igazán remek munkát végeztünk, s azonnal ki is próbáltuk. Betakaróztam a pokróccal, mert úgy éreztem, hogy éjszakára elég rendesen le fog hűlni a levegő. Carter természetesen kint maradt, ő őrizte a sátrat, míg mi aludtunk.
- Jó éjt, Jace – mondtam halkan, hátat fordítva neki. Egy kis mocorgást hallottam mellőlem, Jace-nek elég kemény volt a föld.
- Jó éjt, Fallon – ölelte át a derekamat, majd így aludtunk el.

Hangos robajra ébredtem, azonnal ülő helyzetbe küzdöttem magam, s a lehető legbátrabb pozíciót vettem fel, bár legbelül rettegtem. Egy kezet láttam kirajzolódni a sátor oldalán, láthatólag a bejáratot kereste. Valaki nagyon sürgősen be akart jutni.


Holnap nem leszek otthon ezért ma hoztam a részt. x

5 megjegyzés:

  1. Drága Liliana!
    Ne haragudj, de csak most volt időm elolvasni ezt a részt. Mint mindig, most is nagyon jó fejezetet hoztál össze. Ügyes vagy, a két leiratkozóhoz pedig gratulálok, asszem' kezet foghatunk :)
    xoxo Valerie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Valerie-m! ♥
      Nagyon köszönöm, hogy írtál megjegyzést, tényleg jól esik! :') Dehogy haragszom, épp ellenkezőleg! Örülök, hogy el tudtad olvasni. Majd ha megint sátorozunk kezet fogunk oks?
      Még egyszer köszönöm, hogy írtál! :)
      Puszi xX Liliana

      Törlés
  2. Szia Liliana! Most olvastam a blogodat, és nagyon tetszik!! :)) Csak így tovább tényleg :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Áfonya! ♥
      Nagyon örülök, hogy tetszik a blogom! De tényleg, el sem hiszed, hogy mennyire jól esnek az ilyesfajta "biztató" kommentek! Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál :)
      U.i.: megpróbálok sietni a következő résszel, de sajnos nem ígérhetek semmit :c
      Puszi xX Liliana

      Törlés
  3. Biar gak capek nyari ke atas lagi, ini saya kasih link untuk belinya

    Mau tanya-tanya dulu juga silakan

    Mau daftar jadi Reseller biar langsung bisa praktik juga bisa langsung daftar Via WA 081320901042

    Obat Leukosit Tinggi

    Obat Lipoma

    Obat Kista Ganglion

    Obat Haid Tidak Lancar

    Obat Eksim

    Obat Polip Rahim

    Obat Cairan Di Paru Paru

    Obat Benjolan Di Dahi

    Obat Kelenjar Getah Bening

    Obat Kanker Otak

    VálaszTörlés